Forårsgradueringen i Amanogawa blev overstået i dag lørdag. I noget der ligner to timer blev der svedt og prustet, men til gengæld slap alle gennem nåleøjet og kunne iklæde sig deres nye bælter:

Tillykke til:
Sanne med 3. kyu.
Josefine, Lasse og Anders med 5. kyu.
Nikolai med 5. kyu junior.
Sådan 🙂
Tillykke til alle. Det var selvfølgelig velfortjent, ellers var det ikke sket.
Een af de ting som eleverne indså var, at deres kondition ikke var god nok. Sjovt nok har instruktørerne påpeget det adskillige gange, men ok. Indsigt kommer, når indsigt kommer.
Tillykke med alle!!!
Stort tillykke herfra.
Det var en god, gedigen graduering, der blev aflagt.
Tillykke med jeres graduering 😉
Hej
Mit navn staves med i (Nikolai) og ikke med j
men det var en god graduering jeg glæder mig allerede til næste gang ;p
Jamen det er da også sådan vi har stavet det
TiLLYKKE med jeres nye bælter 😛
(kender siden/sporten fra Lasse og nr.5/Anders :D)