Spring til indhold

Graduering

Forårsgradueringen i Amanogawa blev overstået i dag lørdag. I noget der ligner to timer blev der svedt og prustet, men til gengæld slap alle gennem nåleøjet og kunne iklæde sig deres nye bælter:

Graduering marts 2008

Tillykke til:

Sanne med 3. kyu.
Josefine, Lasse og Anders med 5. kyu.
Nikolai med 5. kyu junior.

8 tanker om “Graduering”

  1. Tillykke til alle. Det var selvfølgelig velfortjent, ellers var det ikke sket.

    Een af de ting som eleverne indså var, at deres kondition ikke var god nok. Sjovt nok har instruktørerne påpeget det adskillige gange, men ok. Indsigt kommer, når indsigt kommer.

  2. Hej

    Mit navn staves med i (Nikolai) og ikke med j

    men det var en god graduering jeg glæder mig allerede til næste gang ;p

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *